Thursday, September 13, 2012

Inilah jalanku

Katakanlah (wahai Muhammad): "Inilah jalanku, aku dan orang-orang yang menurutku, menyeru manusia umumnya kepada agama Allah dengan berdasarkan keterangan dan bukti yang jelas nyata. Dan aku menegaskan: Maha Suci Allah (dari segala i`tiqad dan perbuatan syirik) dan bukanlah aku dari golongan yang mempersekutukan Allah dengan sesuatu yang lain" (Surah Yusuf:108)


Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang.

Blog ini mewakili group Ghulam Dakwah dengan tujuan untuk menyeru manusia kepada agama Allah dan jauhkan mereka dari segala syirik sama ada kecil atau besar.  Dan apabila ada sesiapa yang bertanya tentang apa yang dibuat oleh saya. Saya akan menjawab "inilah jalanku, aku dan orang-orang yang menurut nabiku,menyeru manusia kepada agama Allah dengan keterangan dan bukti yang jelas lagi nyata. Dan aku bertegas, Maha suci Allah dan aku bukanlah dari golongan yang mepersekutukan Allah dengan sesuatu yang lain."

Allah tujuan kami
Nabi teladan kami
Al-Quran panduan hidup kami

Jihad adalah jalan juang kami

Mati di jalan Allah adalah cita-cita kami yang tertinggi.


Di antara orang-orang yang beriman itu, ada yang bersikap benar menunaikan apa yang telah dijanjikannya kepada Allah (untuk berjuang membela Islam); maka di antara mereka ada yang telah selesai menjalankan janjinya itu (lalu gugur syahid), dan di antaranya ada yang menunggu giliran dan mereka pula tidak mengubah (apa yang mereka janjikan itu) sedikitpun. (Surah Al-Ahzab:23)

No comments:

Post a Comment

Bismillah